Deathmatch (DM):
Tryb polegający na tym, że skazani jesteśmy tylko i wyłącznie na siebie. Wybieramy Allies lub Axis i jazda! Każdy gracz na serwerze to nasz przeciwnik. Wygrywa ten, kto zrobi największa siekę na serwerze. Tryb ten jest stosowany najczęściej na serwerach lanowych. Kiedy nas zabiją po naciśnięciu „F” odradzamy się ponownie.
TeamDeathmatch (TDM):
Tryb bardzo podobny do trybu deathmatch, jedyną różnicą jest to, że działamy w zespole. Allies kontra Axis. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie największą liczbę punktów, które przyznawane są każdego martwego przeciwnika.
Serach and Destroy (S&D):
W tym trybie nie liczą się już punkty za zabicie poszczególnych graczy. Tutaj liczy się współpraca i zgranie zespołu na polu walki. Allies mają za zadanie podłożyć ładunek wybuchowy pod wyznaczone cele(A lub B). Natomiast Axis mają za zadanie do tego nie dopuścić. Po stracie życia „respawn” następuje ponownie dopiero w następnej rundzie. Jest to tryb najbardziej popularny i najbardziej ceniony przez graczy na całym świecie. Wszystkie klany rywalizują przeważnie w tym trybie rozgrywki.
Headquarters (HQ):
Jedna z drużyn po założeniu tzw. „podsłuchu” ma za zadanie bronić tego miejsca, im dłużej utrzymamy radio przy „życiu” tym więcej punktów otrzymamy. Po zniszczeniu radia przez jedną z drużyn, miejsce założenia podsłuchu jest losowane automatycznie przez grę. Kiedy przeciwnikowi uda się nas zabić przeważnie musimy odczekać parę sekund na ponowne odrodzenie.
Capture the Flag (CTF):
Tryb polega na tym, iż naszym głównym celem jest przejęcie flagi wroga i przyprowadzenie jej w miejsce wyznaczone na mapie. Za przejęcie i przyprowadzenie flagi nasza drużyna otrzymuje punkty. Tak jak w większości trybów po zabiciu nas przez przeciwnika, musimy odczekać parę sekund by ponownie móc się odrodzić.
Behind Enemy Line (BEL):
Jest to najrzadszy(niestety) tryb w Call of Duty. Zabawa polega na tym, by jak najdłużej utrzymać się przy życiu. Będąc w Allies mamy za zadanie bronić swojego tyłka tak długo jak to jest tylko możliwe, za co otrzymujemy punkty. Aby nam to utrudnić Axis grają w przewadze 3:1 i mało tego widzą naszą pozycję na radarze! Po zabiciu nas przez wroga, to on zajmuje nasze miejsce, a my stajemy się tropicielami. |
|